1.Üldtingimused
1.1 Need tingimused kehtivad OÜ GT-Media (edaspidi müüja) ja kõigi gtmedia.ee e-poe (edaspidi e-pood) abil oste sooritavate isikute (edaspidi kliendid) vahel.
Müüja kontaktandmed:
OÜ GT-Media
Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Jõhvi linn, Narva mnt 54, 41536
it@gtmedia.ee
tel. +372 53800024
2. Kaup
2.1. E-poe hinnad sisaldavad 20% käibemaksu.
2.2. E-poe hinnad võivad erineda müüja müügipunktides olevate kaupade hindadest ja kehtivad ainult e-poest ostu korral.
2.3 Toodete pildid on illustratiivsed. Tootekirjeldustes võib olla ebatäpset teavet, mis on saadud tarnijatelt automaatselt. Enne toote ostmist soovitame kontrollida selle tehnilisi karakteristikuid tootja veebilehel või helistada meie klienditeeninduse telefonile 53800024 või kirjutada e-kiri aadressile it@gtmedia.ee
3. Tellimuse vormistamine
3.1. Klient saab koostada oma ostukorvi, klõpsates nuppu „Lisa ostukorvi“ valitud kauba vastas.
3.2. Kontrollinud kauba kogust ja valinud kohaletoimetamise viisi, peab klient tellimuse kinnitamiseks "Ostukorvis" klõpsama nuppu "Esita tellimus".
3.3. Klient saab tellida kauba kohaletoimetamise Eestis (kõik kohaletoimetamise viisid), Lätis, Leedus ja Soomes (ainult pakiautomaadid).
3.4 Enne tellimuse kinnitamist loeb klient läbi e-poe ostutingimused ja kinnitab oma nõusolekut nende tingimustega, tehes linnukese "Nõustun ostutingimustega" reale.
3.5 Müüjal on õigus e-poes sõlmitud müügilepingust taganeda, keeldudes tellitud kauba kohaletoimetamisest järgmistel juhtudel:
- laos on kaup otsa saanud
- e-poes oleva kauba vale hind või ebaõiged tehnilised karekateristikud arvutisüsteemis tekkinud tõrke tõttu
4. Tasumine
4.1. Tellimus võetakse töötlemiseks vastu alles pärast makse sooritamist, kui kliendiga ei ole makse ajatamise kokkulepet. Kui tellimuse eest ei ole 7 kalendripäeva jooksul pärast vormistamist tasutud, tühistatakse see automaatselt. Juhime tähelepanu sellele, et kui tellimiskogus on väike (1–4 tk), ei pruugi kaupa makse laekumise ajaks tarnija laos olla.
4.2. Makseviisid:
- pangaligi kaudu: Swedbank, Coop
- kaardimaksed interneti kaudu: Visa, MasterCard
- järelmaksuga: Inbank, Bigbank, TFbank
- arve alusel (tuleb meiliaadressile). Makse sooritatakse OÜ GT-Media arveldusarvele a/a EE942200221051271492 SWEDBANK või EE244204278613114603 COOP PANK
Automaatse makseviisi valimisel klõpsake protseduuri korrektseks lõpuleviimiseks kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe/müüja juurde”.
4.3 Kui klient on valinud makseviisiks kaardimakse interneti kaudu (Visa, MasterCard), siis pärast tellimuse vormistamist suunatakse ta makse sooritamiseks turvalisse Everypay portaali. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, millele on märgitud makstav summa. Pärast kaardi numbri, turvakoodi (3-kohaline kood kaardi tagaküljel) ja kaardi aegumisaja sisestamist annab Everypay loa kliendi pangas tehingu sooritamiseks. Kaardiandmete taotlemisel kasutatakse SSL-i turvaprotokolli ja turvaprogramme MasterCard SecureCode ja Verified by Visa, mis tagab selle, et kõrvalised isikud ei saa edastatud teavet vaadata ega muuta.
5. Kauba kättesaamine
5.1. Müüja teavitab klienti kauba kättesaamise kuupäevast ühe tööpäeva jooksul pärast makse laekumist. Kauba kohaletoimetamise tähtaega arvestatakse järgmisest tööpäevast. Puhkepäevad, riigipühad ei kuulu kohaletoimetamise aja hulka, kuna nendel päevadel transpordiettevõtted ei tööta ja kaubad ei liigu. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 5-15 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
5.2. Kui klient pole rahul kauba võimaliku kohaletoimetamise kuupäevaga, peab ta sellest viivitamatult teada andma. Müüja tagastab tellimuse eest makstud summa 2 tööpäeva jooksul pärast tagasimakse taotluse saamist. Lisateavet saab telefonilt 53800024, it@gtmedia.ee
5.3. Kui klient on valinud kauba kättesaamise viisiks „kohaletoimetamise“, võtab müüja kellaaja täpsustamiseks kliendiga ühendust või teeb seda kuller ise.
5.4. Kui kättesaamise viisiks on „kohapeal“, saab klient kauba vastu võtta valitud aadressil. Kaasas peab olema isikut tõendav dokument. Kui kaubale tuleb järele teine isik, palume sellest teavitada müüjat it@gtmedia.ee meiliaadressi teel.
5.5 Kohaletoimetamisteenistusel on õigus mitte tuua kliendile eluruumidesse suurekogulisi kaupu. Kõik sellega seotud kulud kannab klient / ostja. Kui teile see teenus huvi pakub, saatke päring meiliaadressile it@gtmedia.ee, kuna seda kohaletoimetamise võimalust ei pakuta kõikide kaupade puhul.
5.6 Tellimuse viibimise põhjuseks võivad olla vääramatu jõu olukorrad, saaja vigased andmed ja saaja ebakorrektne käitumine, näiteks:
- Klient ei jätnud kontaktandmeid ega selle volitatud isiku nime, kes peaks tema asemel kauba kätte saama.
- Klient ei vasta kohaletoimetamisteenistuse autojuhi kõnedele
5.7 Kohaletoimetamisteenus püüab tellimuse saajale kätte toimetada vähemalt kolm korda, misjärel võib tellimuse müüjale tagasi saata või jätta selle enda lattu hoiule, mille eest (nagu ka korduval kohaletoimetamisel) võib nõuda oma kehtivate tariifide järgi lisatasu.
5.8 Müüja ei vastuta punktides 5.5, 5.6 ja 5.7 nimetatud asjaolude eest ning ostjal / kliendil ei ole õigust keelduda ostu-müügitehingust ning transpordi, kohaletoimetamise ja hoiustamise või muude lisateenustega seotud kulude katmisest.
5.9 Enne saatelehe allkirjastamist peaks klient hoolikalt uurima kauba pakendit. Kui pakend on kahjustatud, tuleb teha sellekohane märge saatelehele. Kui pakend on katki, võib klient keelduda kauba vastuvõtmisest ja / või teavitada meid sellest kohe aadressile it@gtmedia.ee.
5.10 Kui ostja ei tule kaubale järele 1 (ühe) kuu jooksul alates kauba väljastamiseks ettevalmistamise kuupäevast, loetakse seda ostjapoolseks müügilepingu rikkumiseks. Sellisel juhul on müüjal õigus ühepoolselt lepingust taganeda ja esitada ostjale kahju hüvitamise nõue (näiteks: kauba hoiustamise kulud)
6. 14-päevane taganemisõigus eraisikutele
6.1 Eraisikul on õigus ilma põhjust avaldamata taganeda e-poes sõlmitud lepingust 14 päeva jooksul alates päevast, mil klient tema valduses oleva asja füüsiliselt kätte sai.
6.2 Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb müüjat lepingust taganemise otsusest teavitada kirjalikult vabas vormis avalduses, mis tuleb esitada müüja esindusele või saata e-posti teel aadressile it@gtmedia.ee.
6.3 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamise kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi.
6.4 Kaup peab olema kahjustamata originaalpakendis ja algses komplektatsioonis. Kaup peab välja nägema kasutamata, proovitud viisil, nagu seda on tavapoes lubatud teha. Vastasel juhul vastutab klient kauba väärtuse vähendamise eest ja müüjal on õigus see summa tagastatavast ostuhinnast maha arvata. Isiklikuks kasutamiseks mõeldud kaupade (kõrvaklapid jms) puhul on müüjal õigus maha arvata kauba desinfitseerimise kulud.
6.5. Müüja kohustub tagastama kauba eest tasutud summa kliendile hiljemalt 14 päeva pärast seda, kui klient on esitanud tagastamisavaldus. Kui kaup pole raha tagastamise ajaks veel müüjani jõudnud, kohustub klient esitama tõendid, et kaup on välja saadetud.
6.6 Kauba 14-päevne tagastusõigus puudub, kui tegemist on heli- või videosalvestusega suletud pakendis või tarkvaraga suletud pakendis.
7. Muud tingimused
7.1. Kõik muud e-poe tööreeglitega seotud küsimused lahendatakse:
- läbirääkimiste teel;
- GT-Media OÜ üldiste tööreeglite järgi;
- Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni abiga Eesti Vabariigi seaduste järgi (Endla 10A, 10142 Tallinn; telefon 6201 707; e-post avaldus@komisjon.ee) veebilehel https://komisjon.ee/et/.“ .